Bantning ^^

Nu har jag börjat! haha, här ska det ätas nyttigt och ha gått ner ca 8 kg till jul! det är grejer det. Nej, men jag känner mig duktig att jag har gett mig in på detta. Det finns ju liksom bara fördelar. Till Jul kanske ni känner en lite gnutta smalare Sara. Det hade ju vart bättre! Nu kör jag o morsan på, så det blir lättare när man är 2! :)

Idag har jag vart på postkodsmiljonären med min kära mormor. jag vann nämligen 2 biljetter när alla personliga assistenter var på skärgårdskryssningen! Det var trevligt! Mormor gillade det nog. Jag vet ju hur det är, eftersom jag har vart där innan ;)

I lördags blev det ingen fest. =( Den blev insälld. Men istället, efter Finnkampen.. drog jag, Lina, Strauss, Karin & Jennie in till stan o fikade på vallgatan!  Det var supermysigt! Det måste vi göra mer!

Ha det bra änna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till babe (L)

Postat av: Johanna

Shit, det krävs styrka, lycka till båda två! :D

2007-09-13 @ 17:53:28
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Samfiona

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-12-07 @ 09:58:33
URL: http://samfiona.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback