SERIER <3 MIG

Nu sätter snart Prison Break igång igen.. =) Vilket är, jo helt underbart!! Älskar PB!! Det måste en utav de allra bästa, helt klart! Bland alla är nog Prison Break och Desperate Housewives mina älsklings program ;D
Jag har ju redan sett det första avsnittet, men sedan har ju Lina berättat massa smaskiga (och sorgliga) detaljer från PB. Lina är en sådan person som ALDRIG kan vänta tills programen börjar i Sverige, utan hon måste verkligen se dom på youtube eller ngt liknande innan. hahah :D Iofs så gillar jag det med, men jag är inte lika extrem som lilla Lina :P

image430
Gay or not, he is hot ;) <333
image431
Desperate HouseWives.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha men jag är inte så SJUKT besatt av musikband som du och emma! haha

2007-10-18 @ 12:42:52
Postat av: Johanna

Vaaa??? E han gay??? Ännu en hunk förlorad to the other side..Va fan lämna kvar några godingar till oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback