New shoes

Yeah, idag var jag o mami o handlade nya handbollsskor efter skolan. Vi var på löp och sko kliniken, där de kollar hur man belastar foten, men testar skon, springer på rullband och ser om de passar osv.. De är verkligen duktiga där och det är precis det jag behöver för mina dåliga fötter =) + att Aspero har 30% där, så ett par nya asics (senaste modellen) för 800 spänn är fan inte dåligt ;) Mycho nöjd är jag !
Sedan var vi också på Willys och handlade in mat för veckan, ska ju ha  tjejkväll på lördag och det där.. =) Ni kan ju gissa vad det blir för mat.. :P Det ska bli trevligt att få träffa mina tjejor igen, har inte sett dom på jääättelänge känns det som!! </3

Och såklart har jag världens problem.. vad ska jag ha på mig i morgon? Kanske blir mina nya jeans och smiley tröjan från Gina? Nääh, jag vet inte. Som vanligt. vilka problems jag har... Like you care.

Nu ska jag surfa runt å kolla bloggar innan jag ska sova, see ya folks!
image407

Ja, jag bjuder på den. Min allra finaste sida. haha

Kommentarer
Postat av: Patrikkatinka

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback