Läkarbesök och shopping

Japp, jag hade ju tid hos läkaren idag. Det var som mamma och många andra hade anat, den konstiga huvudvärken var på grund av oro och stress. Så han sa att jag var tvungen att slappna av, få massage i nacken, för det hände tydligen ihop på ngt sätt... :P Och sedan fick jag starkare värktabletter, Treo & Alvedon. Så det är ju passande att jag ska åka till Gran Canaria i 2 vecko nu, får då får jag verkligen vila ut ordentligt.

Efter det åkte jag o mamma in till stan, mamma har 10% på HM denna veckan så vi kollade om det fanns ngt fint, o det gjorde det!! :D Hittade en sån fin klänning o en mössa! Bilder kommer nog.. ;D Sedan blev det en sväng in på Lindex också för att köpa en mössa som jag ville ha. Så nu har jag många, men jag älskar mössor så det gör inget ^^ Det blev också ett par stövlar från Wedins. Träffade ju också Lina o Linda istan <33

Kanske ska ta kort på mina saker så ni kan få se :D

Pusss på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Lägg upp bilder dååå :P

Postat av: Pauljeanette

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-16 @ 07:53:08
URL: http://pauljeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback