huvudvärk

ja, jag har haft huvudvärk hela dagen, en återkommande huvudvärk som jag har haft i några dagar. Gillar det inte, för det är ingen vanlig huvudvärk. spännigat känns det som. blää.

Nu har jag precis ätit och känner mig helt fullproppad verkligen. så nu är jag tankad inför träningen 19.00. moahahah, men i morgon är det match =) men A - laget, magnus sa att jag antagligen ska vara med, så då antar jag det :P Ska bli kul i sånna fall, för vi möter BK banér. ihihi. ;D

nu ska ja logga in på csn o beställa office.

byebye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag med..Den försvinner inte, plus att jag e skittrött me..

Postat av: R.O.S.E.

samma för mig...men hade hon inte tagit bort sig blogg?

2007-10-10 @ 18:01:27
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Hotmh

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-10-05 @ 07:31:01
URL: http://www.hotmh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback