Hallelujah!!

I Morgon är det den dagen jag hatar av alla dagar på hela året.. Vanligtvis. Cooper test gott folk. För er som inte vet.. : man springer 3 km & givetvis på tid! Men vi söta små ungar som går domarkursen, vi behöver inte göra för de krockar ;D (Inte för att jag skulle göra det ändå men..) Det känns så oerhört bra! ; ) Så imorgon är det bara domarlektion, sedan ska jag väga mig, sedan stan (kanske hittar ngt fint^^) och sedan ska jag träffa benjamin för en fika! =)

jag har fixat och trixat med min blogg lite nu, kanske inte som jag har tänkt mig från början, men jag blev ganska nöjd ändå, något som fattas??

nu ska jag återgå till mina sysslor, som är.. INGA xD

Kommentarer
Postat av: emma

Jag får ju bara skit när jag kommenterar, så skyll dej själv. blää

Postat av: Sara

Nej, bara i bilddagboken, ahaha

2007-10-05 @ 23:47:12
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback