18 dagar kvar

hej på er. Hoppas er dag vart härlig, min har vart.. eh ja vet inte. Kl 10.30 var jag o Lina nere på gymmet.. o ni vet ju vad det innebär.. Efter det så slutar jag ju, så det var bara att hoppa på bussen o åka hem igen. Har kollat på Animal Planet lite, ett roligt program om hajar ^^ Gillar hajar. det är så söta. :P

Dagarna går så satans fort! På lörag redan åker jag till Gran Canaria. Och om 18 dagar (tror jag) så är det Mika konserten i Köpenhamn! jag kom ihåg när det var månader kvar.. nu är det 2 veckor!! Att nu åka utomlands ska bli så jävla härligt, sola o bada varje dag ska jag göra. verkligen njuta utav varenda sekund. :) ka försöka ig på att bli lite brun med. Så vi hoppas på sol varje dag ;) hihi.

Kanske får packa lite idag, får se om jag hinner innan matchen. Men alla kläder ligger framme i alla fall =)

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback