Relax! Take it easy..

Jao, det var ju meningen att juniorerna skulle ha en mach i J-elit idag. men icke sa nicke. Önnered kom inte. Deras tränare hade tagit fel på en matchändring som inte gällde juniorerna över huvud taget. Vi som var så taggade, men vi får la slå dem på tisdag istället. Men jag fick i stället vara med i farmen som skulle spela efter våran match.. inte så kul.. men lite träning i alla fall.

I morgon ska jag träffa Lina i stan, för att ha lite trevligt hoppas jag på. Sedan ska jag också köpa ina skor som ja g har blivit totally kär i!! Ett par snygga Replay stövlar som det står SARA på. Vinterskor såklart. Det börjar bli kallt nu. Men i morgon ryker alltså denna månadens sudiebidrag så det blir inte mer kläder för denna månaden i alla fall. men jag har ju vart i Ullared o shoppat så det gör inte ngt.

Nu ligger Mika bilderna inne på min bilddagbok. Orkar inte lägga in de här.. för det är många o det blir bara krångel.
http://payinginnaivety.bilddagboken.se/

Ha det fint sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback