I en 90 årings kropp..

Efter helgen fylld med SM spel kan man säga att jag verkligen har ont i hela kroppen. Mycket träningsvärk givetvis, men också från stryk. Det är väl klart att om  man ger får man tillbaka..:P Men som jag sagt innan så var det träning idag, inte ngt jag såg fram emot men.. det var i alla fall en rolig träning. MEN, när jag reste mig ur soffan för att gå ner till mitt rum precis trodde jag att jag skulle dö. FYFAN va ont jag har, hahaha. Känns verkligen som jag är runt 90 år ;P hehe. men men, hoppas det släpper ngt tills i morgon.

härlig med halvdag i morgon med :) Sedan ska jag till stan med mamma för att köpa ny vinterjacka :D <3 måste ha en som går nedanför rumpan iår, annar förfryser jag^^ thihi.

Nu ska jag få mig en god natts sömn =)
Puss o hej.

Miss Blue - Vincent
SJUKT JÄVLA BRA :D

Kommentarer
Postat av: Maria

vincent äger :D

Postat av: Johanna

Om du har den låten, så skicka för faen :D

2007-11-27 @ 16:43:24
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Viktorhelen

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 10:32:11
URL: http://viktorhelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback