Hemma igen

ja då var man hemma efter 2 underbara veckor på Gran Canaria. Med sol och 30 grader varje dag så har jag haft det sjukt härligt kan jag säga. Solat har jag gjort ;) haha. Men jag behövde verkligen detta. Så nu har jag laddat mina batterier igen, men jag kan ju inte säga att jag är redo för skolan än, men det är bara att stå ut :P Fast jag är inte hemma så länge, på tisdag sticker jag o mina babes till Köpenhamn för att se på MIKA!! Fast det är bara 2 dagar, men whatever... :P haha. Ska bli skiita kul iaf.
Har längtar ihjäl mig efter alla kompisar!! Ska bli kul o träffa alla igen nu =)

Bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: Zack

Vill du också tjäna pengar?
Kanske inte lika mycket som Kenza och BlondinBella men ändå.

Det är rätt så enkelt om man gör det rätt! Hjälp finns på min blogg.
tc

Postat av: Marcusrebekka

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-02-05 @ 09:10:00
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com
Postat av: Anonym

åå vad härligt med soool!! :)

2010-02-05 @ 09:32:54
URL: http://dahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback