Grace kelly

En uutav årets bästa låtar =)
Och Mika måste vara en utav årets bästa artister....

Idag var det företagspresentation inför våran o den andra handles klassen. Det var nervöst men det gick ändå bra tycker jag.. =)
Det var väl ingen vacker syn när man gick ut idag. Syrran: SAAAAARA DET ÄR SNÖÖÖÖÖ, WOOOHOO!
SNÖ? Vad i Helvete, det var min första tanke. Då ska man alltså börja frysa arslet av sig ännu mer. Jag kommer väl få ha dubbelt av allt... känner att jag fryser redan nu, även om jag använder mig utav mössa, vantar o halsduk... SUCCK!!! Fast Conversen kanske får stanna hemma i morgon.

Nu ska jag sticka snart, vi ska ju spela matchen som aldrig blev av i fredags.. uuh. Men det ska bli kul. Och på fredag är det fest ;) mohahahah x'D

Puuuusss

I can be your Kitty. - Emma

Kommentarer
Postat av: emma

mjau

Postat av: Hotmh

Awesome site!

2010-12-08 @ 09:41:48
URL: http://www.hotmh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback