Färdig ??

Nu har ja suttit o fixat o trixat med min blogg design ett tag. jag tror jag är nöjd, i alla fall för tillfället, haha ;) Men jag tröttnar ju så snabbt på designen, färg o allt.. Vi får se hur länge jag har denna, kanske göra lite småändringar då och då. jag mkt väl att det inte är jättesnyggt gjort, men jag är inget PRO!!!! ;) haha.



Nu har jag precis tagit några sprut av Otrivin <3 och jag kan andas igen. How wonderful. Funderar på att äta lite snart med, morsan har gjort blodpudding. kanske slänger i mig någon ^^ Är lite småhungrig.

HAHAHAHAHA för de som ska spela med a-laget idag i Aranäs kl 9. inte jag iaf, jag sa till våran tränare att jag itne ville eftersom jag är sjuk!! :D Och jag slipper ;) orka åka dit ner en torsdag kväll o komma hemm kl 12 i natt..


Föresten.. glöm inte att köpa våra påsar;)
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: nope, they are aall mine ;D haha
grymm design tkr jag du fick till!

Postat av: Maria

svar: nej vad tråkigt att vara allergisk!

2007-11-22 @ 18:38:56
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Lovemeadowlands

Nice security code.
Does it work?

2007-12-21 @ 01:54:29
URL: http://lovemeadowlands.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback