Div 2 match

Idag var det match med A-laget. Fyfan va jag är stolt över mins tjejer alltså. Vi är så bra nu =) Jag måste faktiskt få skryta lite ;) men ack så bra vi var idag =) Även om det var lite tråkigheter med skador o sådant i andra laget.. Min insats var väl helt okej med. Gjorde lite mål o det kan jag inte klaga över inte.

I morgon är det träning, sedan iväg för att göra min vanliga fredagssyssla.. Ni vet ju..
O sedan på kvällen är der PARTY. Och det ska bli kul =) Jag undrar bara vad jag ska ha för kläder.. några tips någon??


God natt folks.

Kommentarer
Postat av: Karin

HM:)

Postat av: Mattiaskamilla

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-01-19 @ 08:44:07
URL: http://mattiaskamilla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback