Jävligaste dagen i mitt liv.

Idag var det friluftsdag i skolan. Vi skulle åka till skatås och gå 1,4 mil tydligen. Vi åkte dit & jag var suur. Eftersom det har regnat hela jävla dagen. Efter att vi kanske gått 5 km halkar jag i leran. Mm, en stor jäävla lerpöl! Blev helt lerig på ena benet. Så jag sa till Morgan att jag inte kunde gå såhär mer.. Så vi fick gå tillbaka o åka hem. Men det var nu det "roliga" började. Vi hittade inte vägen tillbaka. Vi var mitt i en jävla skog liksom. Efter en halvtimme var vi tillbaka på det stället jag ramla på!! Vi hade gått i cirklar.  Det är ju bara sånt man ser på TV. Men tillslut hittade vi vägen. & jag frös & var helt dyngblöt!! (bilder kommer från linas kamera lite senare..)

När jag kom hem slängde jag alla kläder i tvätten & tog ett bad! Häärligt. Snart kommer mamma och vi ska åka in till stan och köpa nya converse. Det är ju typ 300 spänn billigare. Typ nån rea ^^ men jag vet inte vilken färg jag skall ta. Rosa? Eller röda? Don't know..

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker röda e heta! =D

Postat av: Linda

Himla knasdag!

2007-05-11 @ 15:51:21
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Gautekarine

Thank you for the informative website

2009-03-11 @ 13:56:43
URL: http://gautekarine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback