Göteborgs varvet!

Idag har jag, Lina & Linda vart inne i stan för att vara på plats för göteborgsvarvet. Man kan ju tro att vi skulle springa, men nej. Så dumma är vi inte. Vi skulle hjälpa till att dela ut kex choklad till alla jälva idioter. Och jag menar det verkligen. Vissa sprang nästan ner oss bara för att de ville ha mer kex choklad. Vi fick bara dela ut 1 per person. Men vissa förstår inte det. Fy fan, jävla idioter.
Men jag är SÅÅ stolt över EMMA <3 Hon sprang, och kom runt! Duktig flicka :) Jag blev lite småkär idag också, när killarna som jobbade på kex choklad och som kom med alla var AAAS SNYGG! wow <3 haha =)
Vi såg också våran klasskompis ABDI, han kom bland de första! Fan va grymm han är ;)


Nu sitter jag & Lina o kollar på Eurovision. HEJA THE ARK. Låten är ju bara såååå bra! Men på ngt sätt tror jag inte att vi vinner, pga de jäävla öststaterna som bara ska rösta på varandra. MEN om Finnarna kunde göra det förra året borde vi kunna göra det med. för The worrying kind är så himla mkt bättre! HEJA THE ARK!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men seriöst, vad röstade väst på då? Det e samma sak, bara att öst är fler.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback