Eng NP - Uppsats

Woho, today was the day. Det är nästan så att man tänker engelska liksom, det har vart så mycket engelska det senaste.. Men idag var det uppsats i nationella prov. I engelska såklart. Jobbigt. Och jag är rädd att jag bara kommer få G, då blir jag SÅ GRYMMT besviken. Det kändes bra med en gång efter, men nu när man tänker efter kändes det sådär :S Aja.. Det går som det går. =(

Idag var jag o tjejerna på café efter NP. Myysigt, det var så längesedan man var på café liksom, det blir att man tar en mocca på coffe cup stället ;) Eftersom café är så dyrt nu för tiden. Och jag är ingen miljonär precis.. Vi gick en sväng på Åhlens med.. De hade så fina kläder nu! Jag blev ledsen. Min högsta önskan är verkligen att vara RIK. Att kunna köpa allt man vill utan att bry sig hur mkt det kostar.. Vad underbart. Men istället är man en fattig stundet. Fast det är ju charmigt på sitt sätt med.. not..


(jag & pappa när vi var små ^^ hehe)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken är den bästa Tv- Serien?
Du har väll röstat? :)

Postat av: Linda

Haha, vad sör du är Sara!

2007-05-04 @ 14:09:28
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Axelveronika

Great site! Lots of useful information!

2008-10-14 @ 12:20:49
URL: http://axelveronika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback