Eh nääj.

Kom hem från gymet.. Åkte med mamma till angered centrum och plötsligt fick jag feber. Hoppas det inte blir något långvarigt. Aja, i värsta fall får jag ju vara hemma i morgon. Men jag säger som lina, och hoppas att det är för att jag inte sov ngt i natt. Känner mig lite halft yr. Aja, ingen har väl dött av det inte ;)

Idag har jag köpt:
♥ Sminkväska
♥ Rouge
♥ Klänning
♥ BH:ar ^^

Var ju i angered med mamma o med lina i stan innan :P hehe. Klänningen fick jag av mamma! ♥

Dagens bästa: Paprika & shopping       
Dagens sämsta: Feber  
Dagens kläder: Mjukis all over!       

Dagens dryck: Vatten och Mjölk       

Dagens motion: Gym


Kommentarer
Postat av: Johanna

Paprika=bajspartiklar

Postat av: Joachimada

Great site. Good info

2009-04-07 @ 10:17:37
URL: http://joachimada.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback