den vanliga depp-söndagen

Jag hatar söndagar. Verkligen JÄTTE mycket, för det är ju skola i morgon. x( Men det känns änså som att jag har fått mkt gjort! nästan i alla fall.. Har rensat bort allt ogräs och satt nya buskar ^^ finfint.

Jag har lust att slå ihjäl datorn när Limewire VÄGRAR att funka. Men nu funkar den, hahaha ^^

Ni vet låten som är med i Saab reklamen? Realese Me - Laura Sweden. Huuur bra som helst!  <33

Middagen igår blev bra! mamma o pappa gillade det xD Puuuh. Mamma som sa att jag inte kunde laga mat, där fick hon. :D Nu ska vi snart handla lite ^^

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och jag som inte har skola imon, mowhaha!
Yummy, någon gång får du bjuda mig på käk, får se om du lever upp till vad jag hör :D haha!
Puss!

Postat av: Bläckvard

den låten är såå bra ^^, såg igår när hon sjöng den live i tv.. skit bra :D

2007-05-06 @ 20:19:43
URL: http://writteninthestars.bogg.se
Postat av: Georgdina

Very nice site!

2009-03-17 @ 13:02:56
URL: http://georgdina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback