äntligen..!

Nu är jag ÄNTLIGEN fäärdig med min Historia Hemtenta (som jag har hållt på med sedan i måndags) hoppas jag får G, annars får jag inte G i kursen, haha ^^ Så lat har jag vart i Historian, joo. bara för att jag hatar det! Trodde att det skulle bli roligt innan, men det visade sig att det blev den jävligaste kursen jag någonsin har läst. Har inte gjort ngt alls. Inte pluggat till prov ingenting typ. Så jag får visserligen skylla mig själv. Men den har vart SÅÅÅ tråkigt. Uh. Så INGEN Historia B för mig nästa år, nej tack!

Nu är det lördag i alla fall, det är väl det man skall fokusera på ^^ Härligt som fan. bara 2 veckor kvar i skolan.
Jag försöker förttränga allt eländigt jag har kvar. Men det ska nog gå bra hoppas jag.. Lina ska iaf hjälpa mig att plugga till matten :) Goodie. Jag längtar till sommarlovet mer än någonsin! Auuh. <33

Kommentarer
Postat av: Karldaniella

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback