Ahmen tjena!

Skön helg. Blev färdig med Historian i lördags morse. Gött. Sedan var det suprise party för Sååfia ;) Hennes syster bara ploppa ur lådan sådär. Lite kul ;D hehe. Grattis en gång till gumman! :)

Idag sov jag länge, pappa o jag åkte lite till allum, först för att växla pengar, men då såg jag skopunkten så jag köpte min efterlängtade skor! Sedan åkte vi till backaplan. För att köpa ngt till mamma.. Det blev en äggkokare!! HAHA, våran är ju sönder. & så kollade vi på lite laptops till mig ;) wohoo. i wiish.

I morgon är det gymträning, sedan paprika med Lina. Hehe. Och sedan kanske det blir at börja på Svenska hemtentan vi har!! Euh. Orkar inte med en till.. Usch.. Sommarlov tack!!

Premiär för Liseberg nu till helgen också! Med Lina det med  :) Kuuuul.

Det var den kommande veckan det jao. Kanske blir lite skolk från träningarna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback