Turnering

Jag är trött i hela min kropp. Varför? Jo, för att vi har idag spelat innebandy och fotbolls turnering i skolan. Jag sprang inte ett skit, eftersom att jag är förkyld, men ändå känner jag mig helt död. Men så blir det väl antagligen om man tränar med en förkyldning. Men det var rätt kul att spela, en rolig grej, vi sög! (vi skulle igentligen gått vidare om 1A2 inte hade fuskat) Men whatever?.. Och den som vart mest irreterad över att vi skulle ha denna turneringen (Linda) tyckte att det var roligast! x'D haha. Alla utom 2 st i klassen var tappra nog att ta sig dit o ha lite roligt. Felix överraskade som fan måste jag säga! Han var grymm! Han bjöd också på lite framåt och bakåt volter (han är gymnast)  
Höjdpunkten denna dag var nog när man ser Oliver springa in i sina TAJTA shorts på planen. Han sprang in på plan för det blev bråk. hahaha, så jäävla kul, men så löjligt. Jag satt och skratta ihjäl mig i alla fall. Jannike fick en härlig video på allt! :'D haha.
Sämsta  i dag var: 1A6. haha, förlåt men..Hoppas de inte vann pris som bästa utklädnad. Det priset ska 2HA3 få. De var pirater och vissa hade tillochmed tagit hål i öronen bara för detta! x'D haha.

Nu ska jag vila mig lite, är helt slut.

Sedan vill jag hälsa till en person som kan dra åt helvete, du vet mkt väl vem du är! Stick, bara stick härifrån! Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback