GymTESTER

Idag när jag vakna ville jag bara dö. Det var ju gymtester idag. Vilken innebär; Bänkpres, Benpress & Dips.
Jag tog:
- 45 KG i Bänkpress. (tog 40 kg förra året, så en liten förbättring) 
- 120 KG i Benpress. ( tog 80 kg förra året, men jag är fortfarande grymt missnöjd)
- 0 st dips. (gjorde inga förra året heller, jag får helt enkelt träna på dem)

Allt som allt är jag nöjd att jag förbättrade mig i allt utom dipsen. Men i morgon börjar verkligen helvetet för mig. Vi har uthållighetstest, snabbhet och spänst test. Jag dör.   

The worrying kind.  Fett bra låt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG 120 kg! I'm impressed ;)

2007-03-13 @ 18:31:59
Postat av: Mattiasagnes

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback