Gråa Lördag

Hit med vårvädret NU, tack! Jag vill inte ha det här regniga och gråa vädret längre. Jag vill ha SOLSKEN! Sitter här och klockan är 10.. Hallå liksom, säg en lördag jag någonsin vaknar klockan 10! NÄe du.. kunde bara inte sova idag.. Är helt klarvaken. ^^ Men men.. Ikväll ska jag se på melodifestivalen med mamma & Helena och äta all den chokladen jag köpte igår.. :P hehe. Jag hoppas att mamma gör tacos med :D Thihi. 

Lite om matchen igår. Vi mötte ju Orust. Som förövrigt inte alls är bra.. Vi börjar som några jävla sopor och vi ligger under med 0-2 liksom. Men sedan skärpte vi oss och drog ifrån. Jag gillade inte att spela denna matchen. Jag gillar speciellt inte att jag missade en straff. Eller missade, jo JAG SKÖT 2 meter OVANFÖR målet. Sånt hatar jag. Blir så arg på mig själv. Så jävla DÅLIGT!  Sedan kan jag berätta att Jag fick rött kort. Med andra ord, man får inte spela mer av matchen.. Men som tur är var det bara 10 minuter kvar av matchen. Men antagligen blir jag avstängd en match efter som att man får inte ha mer än 1 rött kort per spelår. Och jag har nog råkat dra på mig fler än 1.. Förlåt. I alla fall vann vi matchen med måååånga mål! ;D & vann utvisningen när vi spelade 3 mot 6. HAHA :D
Det är bara att ladda idag, eftersom att det är A-lagsmatch + en annan match jag inte vet vilken det är, för det har vart mkt velande om vi ska ställa in matcen eller inte, så jag vet faktiskt inte.. :S :P

Why is life such an issue in your mind?
Why are the answers to my problems hard to find?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback