FALL OUT BOY 21/3-07 <33

Äntligen liksom, den dagen vi har väntat på så länge! Fall Out Boy @ Vega, Köpenhamn.  Vi tog ju ett tidigare tåg denna gången, eftersom vi bodde på vandrahem med. Vi kom dit checkade in, fixade allt. Drog ut på stan.. åt och fixade dricka.

Sedan gick vi hem och fixade iordning oss. Stack sedan för att köa till konserten! På vägen letade vi hjäl oss efter en öpnnare, smart som vi är hade vi inte tagit med en! :P Men vi hittade! :D Jao, när vi kom dit var det skiit mky folk där, men skit samma, vi skulle ändå stå där uppe på balkongen..  Men vi öppnade våra saker. Och jag måste erkänna, det kanske blev lite för mkt, eller nää .. Men det var så jäävla kul. Det gick förbi en kille, jag sa till Emma att hon skulle ge honom en kyss. Då sa emma " A Swedish Puss" okej, kanske inte låter märkvädigt, men shit. Jag börja asgarva, tappade påsen med Emmas sista bacardi som gick i sönder. Men hon fick kompensation! :D Jag typ kissa på mig, Emma hade ju tyligen hittat ett jätte bra ställe att pissa på bakom bilarna, så jag hoppade över stängslet för att kolla. Va fan liksom, där sitter massa emosar 50 m bort och aldrig i livet att jag skulle pissa där. Nej så det bar tillbaka till kön. Där våran kompis från Makedonien var. Han var burksamlare! Han blev våran polare och var hur kul som helst! Och såklart så träffade vi Caroline med! :D


Äntligen började konserten! MEN, vilket dåligt förband, ngt danskt. CRAP! Jag och Emma knäppte lite CP kort.. i väntan på FOB! Och Emma försökte bli kompis med tjejen bredvid så hon kunde köpa öl till henne i baren.. :P haha. Men äntligen så börja dom, och jäävla va bra de var! Över mina förväntningar! Pete var helt galen, han klättrade upp på balkongens räcke och slämgde sig ut bland publiken! Det kändes som jag var i himlen när de körde This Aint a Scene, Sugar & Dance Dance.  Fy fan va braaaaaa! :D
Efter lyckades jag fånga Andy's  trumpinne! OCH GISSA OM JAG BLEV GLAAD! :D


Jaa.. Efter konserten ville vi såklart träffa dom! speciellt Pete <3 (ja känner mig som en fjortis)  Emma som var lite dragen frågade en kille, som hade vart uppe på scen, som är polers med killarna. " We wanr to mete Pete!? When is he coiming here?" "Yeah, I Know him, wait) Vi trodde verkligen att han skulle komma, men sedan frågade Emma busschaffören om han var inne i bussen, men han vara bara en surig gubbe! Men vi fick reda på att han fortfarande var kvar inne på Vega och att de inte skulle åka förän kl 1! Så vi gick.. :(

MEN, nu så skulle Emma ta fram sitt suveräna lokalsinne, trodde hon i alla fall, jag visste att vägen vi tog var fel, men nej "den är ju närmre till ströget" Det var bara jätte mörkt och vi gick en extra timme.. Och på vägen mötte vi en man som kom cyklande.. jag rapade, rätt högt. Och då vände han, han kanske trodde att jag flörta? För han kom och sa att han hade stor pick och villa ha sex med oss. Ehh, HEJDÅ!
Eftersom vi gick så länge så blev det ett par öl och bacardi med.. och joo.. det sätter sig. Och vi blev hungriga som fan och gick in på Burger King när vi hittat rätt! GOTT. Sedan skulle vi gå ut på krogen, men det blev att vi köpte på pressbyrån istället, vi skulle gå hem, men efter 100 m vände vi igen för att köpa mer.. och så höll det på.. :P haha.
Lite senare blev Emma typ överkörd av en cykel osv..  Ni fattar vi.. HADE SÅ JÄVLA KUL.
FALL OUT BOY (L)


Kommentarer
Postat av: emma

ballt var de! =D

Postat av: Gustavidun

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2008-12-11 @ 12:01:35
URL: http://gustavidun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback