Down down in an earlier round.

Shoohoo. Äntligen Påsklov & helg. Det var planerat att jag skulle sova länge idag, men jag vaknade 09.50 när mamma gick upp. Euh. Helena skulle spela match. Men jaja, det är väl lika bra att gå upp så att inte hela  dagen bara rinner iväg.. 
Idag ska jag träffa Mikaela. Hon tog ju mina grejer efter Köpenhamn <3 Så jag ska få tillbaka det nu x) Snäll du är som hjälpt mig med det! Vi ska ta en liten fika också hade vi tänkt! Plus att jag ska leta efter den snygga skinnjackan jag såg igår! :O :D

Åh yeah. Martin vann igår! Innan finalen har jag hejjat på Tobbe, men när jag väl började kolla på finalen tyckte jag Martin var klart bäst! Åhh, jag tycker de är så söööta Martin & Cissi x) Hoppas de blir ngt där ;)

The best part of belive is the lie.

Kommentarer
Postat av: emma

sugar were going down :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback