Baby I'm the worrying kind

Soft skoldag. slutatde 12,20 typ. Fick springa till bussen, men jag hann! xD Stack hem, pluggade lite Matte. Wow tänker ni säkert. Men det är faktiskt prov på tisdag, känner mig så illa tvungen.. Ska gå på handledningen både i morgon och på måndag..

Hade utvecklingssamtal med Janne idag. Han tyckte att det gick bra för mig =) Det gör det väl kan man säga.. bara Historian som går åt helvete, men jag får väl fixa till det där. Han frågade hur det känns att börja 3:an till hösten.. om det var en lättnad eller inte. Känner både och. Lättnad o skönt för att det är det sista året liksom, men det skrämmer mig verkligen när jag tänker framåt.. Vad ska jag göra? Plugga vidare jovisst.. Men vart o vad? Det tåls att tänka på. Men han gav mig ett råd.. eller två. Ta ett år ledigtt från pluggandet och läs sedan i en annan stad. Han rekommenderade Umeå, där han kommer ifrån.. "De har faktiskt snygga killar där" hahaha, då börja jag skratta ihjäl mig. Han är rolig Janne.

Emma har en sån fin klocka, jag är avundsjuk, den visar 10 hela tiden! xD

6 dagar kvar! :D

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa jan banan e het han :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback