Äntligen !

image217Jaa, äntligen är det helg. Eller jag kan väl säga så? :D Joo, för fredagar räknar jag inte som en skoldag.. Inte måndagar heller.. eftersom att jag bara har träning på morgonen! Det är så skönt va! :) Så jag ska absolut inte klaga. Så nu kan man väl säga att min helg har börjat! Underbart. I morgon är det match. :) Mot Orust. Vi får kämpa ihjäl oss eftersom att inte vi har Karin i mål! :O Men det ska nog gå bra!

Nu har jag precis gjort mina dagliga situps. + liten annan go träning för magen. Jag har lovat mig själv att jag skall hålla de "mål eller regler" jag satt upp! :D Jag skall köra hårt till sommarn.. man vill ju gärna se bra ut :)  Eftersom man inte är född som skönhet som vissa andra får man kämpa sig till det! ^^


Idag åkte jag, Lina & Emma in till stan för att shoppa.. Jag & Lina skulle käka på paprika ;) Men Emma banga, hon åt ju i bamba, så vi fick gå själva, jag och Lina! :P Jag hittade ett snyggt linne från H&M, ett rött med döskallar på.. tro det eller ej.. HAHA. Sedan köpte jag hårnålar oxå ^^ Lina köpte en fin klänning från GinaTricot (den affären gör en fattig numera) och så köpte hon hårspray & deo! x'D  Sedan "shoppa" vi våran goa Kaffe Mocka. Den är helt GALET god. men kanske lite farligt god, den är inte nyttig direkt. Speciellt inte för mitt nya o sunda liv ^__^ haha..

Kommentarer
Postat av: emma

Sara sluta, du e en skönhet =)

Postat av: emma

Sara sluta, du e en skönhet =)

2007-03-09 @ 12:59:40
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: emma

Oj, jag blev varnad för spam när jag råkade skcika två inlägg! haha weird.

2007-03-09 @ 13:00:10
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Corneliusuna

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-09-03 @ 14:55:27
URL: http://corneliusuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback