Åh härliga sol!

image236Entertainment now säger: This Aint a scene, it's a goddamn arse face. URSÄKTA? Whattafuck. hahah, jag bara började garva när jag såg det. Det ska vara: This Ain't A Scene, It's An Arms Race. x)

Mmm, en till härlig dag med sol! Synd bara att man sitter instäng i en skola hela dagen.. Men i morgon efter skolan ska jag och Lina in till stan :) Det ska vara lika underbart väder i morgon med! :D Så på med solbrillorna, den nya tröjan och de nya skorna! ;D Vi tar nog en till sväng förbi paprika och gör så som vi gjorde igår, sätter oss uppe vid götaplatsen ! Myys. Sedan är det ju match också.. den sista för säsongen om jag inte tagit fel.. :S Så skööönt! Och om bara 7 dagar åker vi på resa med lageet! Ska bli så jääkla kul! :D:D Lääängtar!

Jag ska berätta en grej.. Ja ni vet ju.. Jag blir ju alltid sådär galen i band efter konserter.. Nu har det hänt igen! Fall Out Boy <3 Innan konserten, jo visst var de bra, men inte SÅÅÅÅ BRA SOM DE ÄR NU! Bota mig från min sjukdom. Jag dör. Pete Wentz för fan! Snyggo! <33

Värt att lyssna på :
This Ain't A Scene, It's An Arms Race
Inte bara för att det är fall out boy, utan för att det är en jääävligt bra låt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback