Trött, men ändå inte

Trött i kroppen, orkar inte med mer skola, träning mm..  Men nu sitter jag är pigg som jag vet inte vad. Kan helt enkelt inte sova. Får väl sitta här o rulla tummarna ett tag till.

Har nu gjort det jag skall göra för att få mvg i idrott & hälsa, får hoppas att han tycker om det. Nu när det bara matten kvar, vad härligt det lät. bara matten kvar. Sedan är det ingen matte kvar någonsin. jag ska inte läsa matte c nästa år och det ska bli så underbart att jag knappt kan beskriva det. Men nu längtar jag mest till sommarlovet. Vilket jag nästan redan har, med tanke på att jag är ledig tills på fredag då vi slutar. Lite onödigt. Men whatever.

Hittade ett urklipp från en tidning, då jag Johanna & Mikaela var med. Då har vi fått en ny lärare. Petra, och det var typ när vi gick i 4:an eller ngt.. :P hahah, små o söta var vi iaf. Nu är vi bara söta ^^ haha

Nu ska jag se om det finns ngt sköj att göra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va i 6:an och vi va heta ;)

Postat av: emma

Sara!
=D

2007-06-06 @ 19:24:00
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback