Då var helgen slut..

Jaojao.. Det går fort när man har roligt. I fredags var jag ute i Göteborgs skärgård och åt skaldjurs buffé. Gott som satan! Och i lörsdags var jag och Lina på Liseberg! :D Skiit kul. Jag fick så jääkla ont i fötterna, så det var jäkla gött o komma hem o slänga sig på soffan kan jag säga ;)

Idag var jag mamma och Helena på allum. Vi handlade lite spel till PS2. Tekken 5 & Crash xxx cart eller ngt. Sedan fick jag en klänning av mamma med :) Plus att jag köpte ett par skor. CAN'T HELP IT! Sista paret nu, det lovar jag. Tror jag. :P

I morgon är det ngn jäkla UF infrormation, sedan ska vi fika alla tjejor :) <33

See ya.

Kommentarer
Postat av: Lina

är det typ Crash Ban the cart eller ngt? liksom Crash bilspel?? ida har det så jäävla kul! vad var det för skor du köpte då?

Postat av: Didrikalice

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-09-14 @ 08:51:29
URL: http://didrikalice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback