PIER PRESSURE!

Igår var det Pier Pressure, vid frihamnen. Över förväntan!! Verkligen. Det var skitskoj! Och så jäävla mycket folk! Men äre festival så äre ^^
Banden jag såg igår var : Först ut, Blindside.. De var rätt bra, men man tröttnade på hans skrik efter ett tag.. :P
Neverstore spelade efter dom och var skitbra! :D Ska köpa deras album tror jag =)
Less than Jake var typ sjuka i huvudet. Roliga som fan på scen iaf! :P
Sedan var det THE SOUNDS And I love them! ;) De va riktigt bra, som vanligt måste jag ju säga då! ;)
CKY är inget för mig, så då vilade vi fötterna o bara lyssnade. hehe.
Mando Diao fick bevisa att de var bra. & de var dom! :) Gillade att så många i bandet sjung, de var snygga med ;)
Gogol Bordello var helt sinnes sjuka. Inget jag gillar, men damn! De var grymma på sina instrument ;)
Billy Talent, We like it ;) Stog sjukt bra till när vi skulle kolla på dom, meb var tvungen att gå ur för karin hade köpt mat och kom inte ända fram till oss för det var så mkt folk som ville se dom!
AVRIL LAVIGNE Hon var bra, jag såg inte jättebra, precis alla på festivalen skulle ju se henne såklart, så det var lite svårt att se.. Synd att hon hade de sämsta ljudet av alla.. :S Konstigt tycker jag..  Och hennes nya låtar är inget att hänga i granen..
MY CHEMICAL ROMANCE ÄNTLIGEN har jag sett dom!! Och de var grymma, som jag hade trott. Gud va bra dom var, bäst av alla. Sjuuukt alltså. Spelade in och tog så mkt kort så att min mobil o kamera blev sönderbombade typ.. hehe.


Efter MCR hade spelat var det dags att gå hem. Kl var då 00.00 & jag hade SÅÅ jävla ont i fötterna så jag inte kunde leva. Men det var de värt! Varje sekund. Hoppas på Pier Pressure nästa år igen! :D


Kommentarer
Postat av: Lina

jag har läst att arvil tydligen var skiit bra.. hade fått 4 fyrar eller ngt

Postat av: emma

låter skojigt du!

2007-07-04 @ 11:29:20
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: parole

låter nice du :)
men länka min blogg på din! så är du super snäll :D

2007-07-05 @ 12:56:45
URL: http://parole.blogg.se
Postat av: Lavransmia

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2008-12-01 @ 14:36:25
URL: http://lavransmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback