Typ va?

Jag är helvetes jävla trött för jag har inte sovit ngt i natt.. Eller säg nån natt jag sover igentligen.. Hjälp mig liksom..  jaja, Farfar & hans brud kommer snart. Bor ju numera i Värmland, inte i sthlm som innan.

Några utav mina vänner ska tydligen träffas idag, jag som har frågat arslet av mig när vi kan träffas nu på lovet, men inga har ju kunnat.. Frågade inte mej, tog väl förgivet att jag var dödssjuk o kunde smitta ner hela Göteborg elller ngt. Jo, men jag är ju faktiskt förkyld. åh herregud. Aja, vill dom inte ha med mig så är det okej. Skiter i vilket. Nej det gör jag faktiskt inte. Jag vill träffa dom. För det har gått ett helt jävla lov utan dom. Å jag pallar inte det. jag gillar dom så mycket. Men JAJA..

Nu har jag haft min dagliga klagostund. Men jag ska berätta en rolig grej. Igår fick jag mina Fall Out Boy biljetter! :D Wohaa! När var det nu igen, typ den 17 Mars tror jag.. på Vega i Köpenhamn! Ska bli så jääävla cp kul att åka dit med käraste T-Bag! Haha, Emma ♥ Favorit i repris! Röj! xD

106334-127
Åh, vill man inte bara ta på dom :D haha.
Det är nog dom 4 snyggaste häckarna jag sett :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen va fan, vart e häckarna? I need something to grab!

2007-01-05 @ 14:36:07
Postat av: emma

nee 21 !!! =)

Postat av: emma

I like them asses.. haha vet inte riktigt vad jag skrev, men jag mena det ! =)

2007-01-05 @ 17:13:56
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Linda

Sara, du får ta och ge dig! Lina sa att du hade feber och har man feber så ska man inte gå ut.. Du har inte frågat mig en enda gång på lovet, men du har träffat Lina utan att fråga iallafall mig (ni var ju på mellandagsrean). Hur tror du det känns när du och Emma ska på konsert igen utan att fråga mig och Lina. Tänk efter lite själv också!
Du vet att jag älskar dig!

2007-01-05 @ 19:07:27
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Lina

Sara jag är ledsen att vi inte fårgade dej men magnus sa att du var sjuk hade feber. Och vi känner precis lika dant när ni inte fårgade oss om vi ville följa med på konserten. då antar vi att ni inte vill ha med oss heller

2007-01-05 @ 19:38:45
Postat av: Didriklena

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2009-03-12 @ 10:12:05
URL: http://www.enequist.dk/didriklena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback