Tjejsnack.

Vecka 5.
Film
· Senaste film du såg?
Oj, jag måste tänka lite nu.. Film.. Ähm, Jag kommer faktiskt inte ihåg!

· Bästa film du sett?
Asså, min älskofilm är ju Pretty Woman, det kanske inte är den bästa igentligen.. Men jag ÄLSKAR den! :) Fast jag gillar Harry Potter filmerna med! xD

· Sämsta film du sett?
Charlies änglar? & Alice i underlandet

· Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Jag har nog redan gjort det.. Pretty Woman, har redan sett den typ 100 gånger.. :P

· Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film
föredrar du?
Jag gillar mycket action-komedi (typ bad boy's, Snuten i hollywood. haha).. Båda i ett liksom. Eller Komedi-Romantik.. ^__^ haha, det måste vara lite kul i den ; )

Kommentarer
Postat av: emma

Sara du e ju a pretty woman :D iihih. Pretty woman walking down the street, pretty woman falls down and breakes her neck.. uuhh.

Postat av: Johanna

Ja vet, Alice i underlandet var en sån besvikelse...

2007-01-30 @ 18:24:34
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback