Standing in moonlight.

106334-175But you're black on the inside..
Dagen började att jag stod framför spegeln i kanske 15 min och skulle välja byxor! Åh, inget passade mig bara.. Blev mina baggy jeans. De är så sköna :) Men oj, klockan tickade ju iväg & jag fick snabba mig lite.. Åt frukost sminka mig o packade ner Engelska böckerna. Jag hade ju prov i det idag. Det gick nog bra :) Kändes så i alla fall... ^__^ Efter probet åkte Linda med mig till stan en stund innan hon skulle träffa Håkis..  Det blev en hoodie för mig. På Ginatricot. Asball.. ROSA! haha och ett par tights med döskallar på från VeroModa.. Som jag redan planerat att köpa innan! Sedan köpte jag med mig en luch från Paprika, har precis ätit det nu! GOTT =)

Kl 18:00 skall jag träffa min puddingar xD Alltså.. Johanna, Sofia & Mikaela. Vi ska fika någonstans : ) Ska bli trävligt!

Såg en bild på google.. På FOB.. Från en konsert. När Pete sträcker ut sina händer över publiken. Då känner jag bara hur jag längtar ännu mer! Og god så roligt det ska bli! Vi ska nog se till att ha fixat vandrarhemmet i helgen, tåget med :) Oh <33

Kommentarer
Postat av: Hilome

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback