Snöbrottning är kul :D

106334-163Okej, det är snö, snö, snö, snö överallt! Jag gillar inte snö! Mjo, kanske men inte i FEBRUARI, det är inte en vintermånad för mig, December, då ska det vara snö! Idag gick mamma upp åp vinden och hämtade mina vinter skor.. Äntligen.. Jag har nämligen frusit fötterna av mig i mina Converse!
Det var så roligt.. Igår skulle jag, Linda & Emma gå till bamba för att äta efter träningen.. Vi går upp för backen och BOM så ligger Emma på alla fyra. That amde MY day! hahahahah. VAD JAG SKRATTA! Om Lina vart där hade hon garanterat dött! haha, sedare på dagen när vi hade slutat tyckte jag och Emma att det skulle passa bra med lite snöbrottning och JA det blev de! Helt snöig o blöt traskade jag sedan hem :P
Idag var det handel, Emma & Lina är ju ett team och Lina är ju sjuk så stackars Emma har arbetat själv. Satt där och prata för sig själv och fick lite smått problem då och då.. haha. För mig och Linda går det bra för! Websidan ser riktigt bra ut nu! :D YES.

Nu har jag beställt klipptid. I morgon kl 13:00. :D

"The kinky bitch" - garv garv garv..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha sara det är fakist januari nu :P

2007-01-24 @ 18:35:36
Postat av: Sara

Ja vet, men nästan Februari :D haha

2007-01-24 @ 19:12:15
Postat av: Anonym

hahahaa, de e januari :D

2007-01-25 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback