Sliten..

106334-172Hej! Sara som talar. Vart en såndär tråkig dag. Dagen började med att jag var tvungen att gå upp i tid för att jag skulle göra avtryck till mitt blivande tandskydd! Fast det var inget farligt. Fick lite kvälvningar bara :P haha. Min tandläkare är trevlig han ; ) haha. Sedan handlade mamma och jag lite frukost.. Åkte hem och skulle försöka sova lite, men jag kände mig inte så trött.. Men det blev ändå så att jag vaknade kl 12.. :) Det var skönt! Efter det blev det en god frukost =)
Sedan blev det engelska plugg.. Åh, har prov på fredag. Vill inte, men det är ett måste, mardrömen är att Ted säger att jag skall göra matteprov också! Då är jag så gott som DEAD. Jaja, tat lugnt Sara.
Nu har jag precis ätit lite efter träningen som kändes som att den inte gjorde nytta alls. Hade bara för jävla ont och det var tråkigt, Lina, du missade ingen rolig träning i alla fall.. Bläh. Jag blir så arg på att ha ont, blir så frustrerad att inte kunna göra mitt bästa. Men sånt är livet. Älsko är sjuk på allt också! krya på dig vännen. Hon ska inte komma till skolan i morgon babe. Men i och för sig har jag min fru och tysken i skolan oxå =) L o v e  Y o u  S o  M u c h ! 

Nu sitter jag här och övar på Fall Out Boy låtarna med en mugg te i näven. Igentligen är jag inte så haj på te, men nu är det så satans kallt ute, jag fryser om mina fingrar & sitter min min systers mjukistofflor och allt är ett elände när snön kommer! Jag har faktiskt inga vinterskor!!! *fryser ihjäl bara av tanken*

Kanske fest till helgen, *hoppas, hoppas* Bara jag inte ska spela båda matcherna! Babe, snälla hitta något! Är så suuugen! :D Behöver släppa loss lite ; ) Jag hoppas på att jag spelar på Lördag så man kan festa på kvällen och sova hela söndagen :D haha. <3

x. Why don't you just drop dead?.. 

Kommentarer
Postat av: Lina

honey, jag proppar i mej massa mediciner för att bli frisk:D för på torsdag ska du å ja klippa oss! hoppas du inte glömt det;) pusssar i massor

2007-01-23 @ 11:27:07
Postat av: Johanna

Snygging bild!(L)

Postat av: Sara

Tack Johanna :)
Lina; Det har jag INTE glömt :D

2007-01-24 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback