Shopping

Idag blev det lite shopping! :) Hittade faktiskt lite fina grejor! Jag har inte shoppat på ett tag nu, men idag var det dags. Stack till Vero Moda för att köpa en väska.. En svart "skinn" väska, lite finare än dom jag har.. Iofs så har jag ungefär 100 väskor.. Men ingen "fin" väska.. Så denna kan man ha på lite finare tillställningar.. Fast ändå i skolan med xD Och så blev det Apoteket nästa.. Tandläkaren sa att jag skulle använda tandtråd. Det var det ändå som var dåligt på besöket. Så det blev nya hitec grejor! =P Sedan GinaTricot och där hittade jag en fin tröja & skärp! :D & sedan en kräm från The Bodyshop. Sedan orkade inte Lina mer..  Ne, men vi hade inget annat att köpa, så jag köpte en mocca kaffe och sedan åkte jag hem. Trevligt besök på stan idag! Bränt för mkt pengar! Men vafan ;)



Jealousy
Turning saints into the sea
Turning through sick lullaby
Joking on your alibi
But it's just the price I pay
Destiny is calling me
Open up my eager eyes
I'm Mr. Brightside






Hittade en snygg klänning på ASOS.com..
Vill ha, men kan inrte köpa mer nu.
Och sedan så passar jag inte i klääning ändå :P

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad fina grejer! avis jag bliir. Om Mr.Brighside =D

Postat av: Anonym

Eller hur man känner sig som en helt ny människan när man shoppar!? Love shopping! puss

2007-01-18 @ 17:07:07
Postat av: Tommysigrid

I really enjoyed it. You have done a great job.

2010-12-03 @ 08:50:03
URL: http://tommysigrid.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback