Perfekt

Nu har jag hittat den perfekta bilden, som passar så bra in i min blogg :D Och gott folk, detta har jag gjort alldeles själv alltihop =) Jag känner mig riktigt stolt. haha. Stilmallarna som redan finns är ruskigt fula, haha. Mkt bättre att ha en liten personlig style.  :P mihhiihihi..  Ett extra + i kanten till Lina som oxå fixat sin alldeles själv! haha..

Nu sitter folket och avslutar frukosten där uppe.. Undra vad vi ska hitta på.. ? Det var snack om bio & Amazing Thai.. :) Hoppas, för det är så jäkla gott!

I am not afraid to keep on living
I am not afraid to walk this world alone
Honey if you stay, I'll be forgiven
Nothing you could say can stop me going home..

- Jag vill se MCR ocksååå!



Uppdatering.
Nu har dom dragit med mig på en promenad.. Ganska skönt, men det är ju hopplöst att gå runt Bergsjön när det är så blött. Jag halkade på berget o smutsta ner mina jeans.. Typiskt..
Men senare ska vi i alla fall äta på Thai restaurang! :D Goott! Vi höres. Puss o hej. Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygg blogg! den skriker sara! :D

Postat av: emma

FY FAAAAN VAD SNYYGGGGGGT SARA! JAG BLIR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK NU VA! HUR KAN DU VARA SÅ BRA PÅ ALLT! DU ÄR MIN IDOL! / T-BAG

HAha, jag drömde om T-Bag i natt. Haha sjukt.

2007-01-06 @ 12:35:25
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Lina

hahah fuck va svårt det var :D men din blev as snygg:D

2007-01-06 @ 13:01:15
Postat av: Anonym

Tackar mina damer!

2007-01-06 @ 13:53:26
Postat av: Trondcarmen

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-17 @ 13:00:25
URL: http://trondcarmen.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback