Oj, jag råkade ringa fel.

Nyss var det en gubbe som ringde. Ja asså just precis för en sekund sedan. Han lät som en redig alkis. Bara lite mummel och "jag har nog ringt fel" Om jag hade sovit hade jag blivit sur. Men jag är inte så trött. Visst är det skönt med fredagkvällar hemma. Äta tacos med mamma och syster och kolla på Let's Dance, det är ju lite mysigt med.. :P  Men jag vill ut och festa. Det var ett tags sedan nu. Vi ha lite roligt. Men jag får väl vänta ett tag tills vi inte har matcher på helgerna. Jag vill ju använda min nya tröja! : )

Morgondagen ska jag tillbringa här hemma bara, orkar inte åka till stan eller något sånt. Ska väl röja lite här hemma, sedan ska jag och mamma åka till Ikea och köpa vårat efterlängtade vadagsrumsbord. Sedan sticker mor till en mini-konferans med handbollen, så jag får laga lyxmiddagen i morgon. Pyttipanna med Ägg. Alltid lika gott. haha.
 Fast när jag tänker efter så skulle jag behöva klippa mig,  fast jag lovade Lina att vi skulle klippa oss samtidigt. Så det får vänta lite. Fresten så orkar jag inte det ändå ^__^

Jag undar hur livet som kändis är. Måste vara ganska stressigt och jobbigt, men ibland måste det vara så <33jävla härligt. Att slippa bry sig om pengar och slippa leva ett sådant Svensson-liv..
Om jag hade fått en önskning, då hade jag önskat att jag vore en rockstjärna! Jag hade velat vara en utav medlemmarna i McFly, inte för att det är de bästa bandet, men för att de verkar ha så jävla roligt tillsammans. Sedan hade jag gift mig med antingen Dougie Poynter eller Tom Fletcher. För Brendon <3 är inget alternativ eftersom att jag då antagligen bor i England.
 Annars så vill jag vill vinna 10 miljoner och köpa upp hela världen.
Nu är jag sådär löjlig igen. xD 





 
Dougie : )

Kommentarer
Postat av: emma

Sara, Mcfly är visst det bästa bandet! =)

Postat av: emma

Har inte vi roligt tillsammans då? =( fast jag ahde ju 100 gånger hellre varit en medlem i Mcfly med=) !!! iiihh

2007-01-20 @ 12:50:57
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Sara

Klart att vi har roligt, men du fattar vad jag menar.. Vara bästa polare med dom liksom! xD haha

2007-01-20 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback