Nyår

Sorry, har inte skrivit någon nyårs blogg än, men här kommer den. Bättre sent än aldrig..
Eller, asså.. Jag vet inte vad jag ska börja, eller vad jag ska skriva, inget speciellt hände igentligen, jo. det var roligt, inte så ja mena ..men ah.. nu skriver jag lite..
Japp, vid 8 tiden åkte jag hem till Johanna, vi skulle vänta på hennes mamma som aldrig kom, så vi satt där nåra timmar o drack cider o lite shots typ. Sedan gick vi ut o skulle tända på mina så kallade raketer.. Dom var fattiga o sög helt enkelt!


Efter ett tag så stack vi till festen. Inte för att jag kände några, men det var helt okej ändå..



Sedan var klockan 12 o det regnade o fan.. inget roligt väder i alla fall.
Men det blev nyårskyssar i alla fall. xD ahhaha



Så äntligen är 2006 slut. Hejdå på dej.
Nu har jag lovat mig själv att 2007 ska bli det bästa året hittills :D
Jag ska sköta mig i skolan som aldrig förut, sådeså.
Jag ska träffa alla mina kompisar MYCKET MER!
O jag ska försöka städa mitt rum oftare.. :P
Tack o hej.

Kommentarer
Postat av: emma

woohoo sara din alkis =D / t-bag

Postat av: Sara

Haha, inte direkt.. :P

2007-01-02 @ 21:26:33
Postat av: Johanna

Moahaha, ja du, vad ska man säga om nyår...det hade sina nackdelar, men var helt okej ;) puss

2007-01-03 @ 00:35:13
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, Sara? kommer du hålla dina löften?

2007-01-03 @ 16:10:36
Postat av: Anonym

har du tröttnat på bloggen sara? värkar vara lite dåligt med updateringar nu:P haha

2007-01-04 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback