Mys <3

Igår tillbringade jag kvällen med älsklings-tjejorna ! :) Vi kollade på halva Pirates Of The Carribien & åt massa chips o sånt :P Sedan hittar vi Johanna & Sofia smygröker på balkongen utan mig och Mikaela. Vi tar ut massa stolar o på med jackor o skor & sedan satt vi där ute i kylan i någon timme och pratade  kärlek & andra problem. hihi. Det är så mysigt att vara med de där tjejerna! :) Älskar er <33 I morse vaknade jag av att jag hade lite svårt att andas o jag hostade och hade mig.. Det var Sofias katter antagligen.. Jag är ganska mycket allergisk mot de söta katterna.. Så när jag kom hem var jag tvungen att ta morsan astma sprayer som man för övrigt blir jävigt skakis av.. =/

Sedan bar det av till match.. Vi skulle möta Backa. Som vi loosa mot förra gången.. vi var kanske inte så himla bra idag, men det var en sån kämparinsats så vi vann med 1 mål tillslut! Det var så jävla gött!

 Nu har jag precis vart med Caroline och kollat JSM.. Nu sitter jag här o väntar på att hon skall äta färdigt.. Sedan ska vi väl kanske hitta på något roligt =)

Någon mer än jag som är jääävligt fest sugen? Jag dör ^__^

Kommentarer
Postat av: emma

Jag är oxå feeest sugen! Haha =D

Postat av: Sofia

Älskar dig, bara så du vet!

2007-01-28 @ 18:28:16
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Johanna

Tack för i lördags (L)

2007-01-29 @ 10:32:30
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback