First day at school..

106334-142
Yes, det var första skoldagen idag. Alltså med riktiga lektioner! Och den första lektionen på våran nya skola! :) Slottet i Kviberg. Värsta fint är det faktiskt.. Ser ut lite mer som en skola invändigt nu. Fast vi får fortfarande dela skåp! Vi som har stora träningsväskor o allt.. så ska vi vara 2 på dom små skåpen? jaja.. Det är bra att jag har närmre till skolan i alla fall.. eller aa. :P Det skiljer bara 5 min sedan innan.. Men ändå.. :P haha =D

Vi hade en annan tränare i skolan idag. Vi har aldrig haft han innan. Ung kulle. Ganska snygg faktiskt ; ) Han kan vi fortsätta att ha. haha. Han var bra! Och det är roligt att få lite nya övnigar och sådant.. Men såklart så kom min benhinneinflamation tillbaka. Det gör SÅ ONT. Och jag har träning i kväll, match i morgon, träning igen på torsdag o på fredag.. Ingen vila, då försvinner det inte heller..

Åh. Jag vill bara ha en jääättte lång sovmorgon!  xD
Sara

Kommentarer
Postat av: emma

asså en heting ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback