Famous Last Words..

aaaÄnnu än regnig dag och jag börjar bli ganska less på det. Bättre med snö i sånna fall. Sol, vart är du? Önskar mer än någonsin att jag inte bodde i kalla Sverige.. Dominikanska Republiken, jag längtar tillbaka något ruksigt mycket! Har inte varit på något finare ställe.. Men det är bara att försöka att hålla humöret uppe ändå.

Jag började att se på Tsunamin - efter vågen igår.. Jag såg ungefär en timme, det var så hemst. Jag kunde inte se färdigt. Andra delen håller på nu, men jag vill inte se. Klarar inte av det. Det gör mig ännu mer deprimerad. Jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort om jag vart där och mist någon i familjen. Jag tänker bara på den grejen att jag var där 2 månader innan. Tur för mig tänker man väl då. Men dom som var där. Jag kan nog inte ens tänka mig hur det var. En bekant/kompis till mig var där. Hela familjen klarade sig. De måste haft änglavakt.
Det händer så mycket hemska saker i världen så ibland vill man bara sluta att vara med.

Kom precis hem från träningen. Man börjar att komma igång nu efter några träningar. Fast idag var det bara en av dom dära sköna träningarna, mest skott och dyligt. Inga sådana träningar som vi haft tidigare i veckan och som vi ska fortsätta. Sådana mördar - träningar.. Spring spring spring. Och när man har knoppen vågar man inget annat än springa.. Man har verkligen tappat nu under jul och nyår, det känns ganska rejält nu på träningarna. Men det tar jag nog igen snart, eftersom att det är 7 träningar i veckan. Det kan dock vara lite jobbigt att träna så mycket ibland, men det är de värt! Till varje pris. Även om jag hatar handboll ibland så älskar jag det ändå liksom. Utan det är jag inget. <3

Men  på fredag kommer tjejorna hem till mig. Vi ska ha en sådan tjej kväll, en jävla mys kväll bara. Eller som Lina sa, det här ska bli våran fetto kväll, jag skratta ganska ordentligt när hon sa det. Jag vet inte varför, men det är typiskt Lina. <3 Innan ska vi bowla också : ) Bara ingen vågar sig på att vinna över mig! :P Det ska bli mys i alla fall! 

Sedan sitter jag och tänker på en grej, som jag inte kan släppa. Jag tror att jag har gjort ett little misstake.. Jag tror att Emma vet vad jag snackar om.. :P Men det är inget jag villa tala om VAD jag har gjort. Jag tror jag måste tänka lite mer innan jag gör saker. Gud. 

Massa Kärlek, Sara.  

Kommentarer
Postat av: emma

Det ska snöa imon! Tänk inte mer på det, du måste ju inte svara..om du fattar..hehe. love

Postat av: Niclasklara

I want to say - thank you for this!

2010-01-04 @ 12:16:47
URL: http://niclasklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback