Don't stop me now!

106334-173I'm a sexmachine ready to relode, oh.. oh.. oh.. EXPLODE.
Har du inte hört Don't Stop Me Now? Då är det dags nu! Om du vill höra den bästa versionen, ladda ner den med McFly! :D Från början är det ju Queen som gjort den, bra den med. :D Love that song =)
 
Sedan skall jag berätta en grej, kanske inte intresserar alla men några..! Fall Out Boy's nya låtar är SUUUUPER BRA! :D Konserten kommer bli en höjdare :) Till helgen ska jag nog betälla hotel + tåg biljetter :)

Här är mitt wunderbara älsko nagellack:D Lumene - Quick & Chic. Och svart som ni ser =) Svart är snyggt.. Inte bara för att jag råkar gilla svart ni vet, men kändisar har ofta svart nu för tiden ;) Älskar det, det är SNYGGT! Lika snyggt som rött :D

Good Night ;)

Kommentarer
Postat av: emma

woohoo Danny is my sexmachine!! =D Ser såå mycket fram emot fall out boy. Det är veckan före påsklovet..såå långt kvar.. Men vi är nog snart däär !! =D Puss my love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback