Dedication

106334-167Kollade igenom mitt fotoalbum som jag gjort alldeles själv. Det fanns så mycket bilder på mig och morfar när jag var liten. På något sätt har det alltid vart jag och morfar. Vi har vart bästa kompisar liksom. Alltid lekt massa sjuka lekar. haha. Vi la en filt över köksbordet och stekte korv och lekte att vi var 106334-166indianer..  Låtsades att jag var doktor och gipsade sånna små plast djur. (med tejp).. Lekte gungeligung, fast då var jag inte alls gammal i och för sig, men jag kommer ihåg det! Han har vart med mig överallt. Det var han som åkte med mig i backen i Åre när jag bröt benet, vem annars liksom? Det var han som gjorde att jag kom på att tomten inte fanns. Eftersom att han kom hem med samma byxor o strumpor som han hade under dräkten. Sånt märker småbarn. ; ) Han var med mig på Gran Canaria alla gånger. Yetskin blev en höjdare! Morfar blev nog pank på det 106334-165dära..! :P Om inte det vore för honom hade jag aldrig gått i handboll, aldrig vart så "bra" som jag är. Jag hade inte kännt några utav mina bästa vänner.. Eftersom att det var han som gjorde att jag fick börja i skolan 1 år tidigare!106334-170
Han har vart med mig på allt den gubben :D Dominikanska Republiken kan man ju inte glömma !  Det var den bästa resa som jag någonsin har gjort. Det var så underbart härligt! Jag och morfar hängde i baren liksom.. Haha nej, så långt gick det kanske inte..  haha..  Men morfar är den bästa morfar man kan ha. Gillar honom så himla superduper mycket! :D <33




Skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: emma

så sött =)

Postat av: Steffenmariann

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-04-06 @ 10:50:26
URL: http://steffenmariann.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback