Wowah.

God morgon! Eller a.. Förmiddag, men det är morgon för mig! xD
Nu har jag precis kokaf kaffe. Mamma kommer snart hem från jobbet och det hon då mest vill har är väl en kopp kaffe, inte sant ? ;D haha, folk idag är så beronde av kaffe. Fast jag ska kanske inte säga något. Jag dricker ganska mycket kaffe jag själv ^^ Men det är roligt att se människor som blir helt galna när det inte fått sitt morgonkaffe osv.. Jag kan liksom gå i skolan en hel dag utan det, min mamma kan det inte! Haha, men gud. Det var ju inte meningen att jag skulle ha en predikan om KAFFE , haha. Nepp. Efter vi har druckit kaffe, haha ska jag o morsan i alla fall till stan! Jag måste ha nya underkläder ;P Sedan kanske man hittar ngt annat fint med! =)

Kan inte vara utan:
Listen - Beyonce <33
griiiina..

Kommentarer
Postat av: emma

Kaffe =D i like it a lot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback