Utmattad.

106334-196Jag dör. Jag är så trött. Det blev en ganska sen kväll igår. It was supposed to be a party. Men, det blev väl mer en sammankomst. En middag. Lite pinsamt eftersom att jag och Lina inte kände folket. Men de som var där var i alla fall trevliga! Och det var ändå lite mysigt ett tag ;) Även fast jag var sååå himla trött. Jag och Lina ville bara gå och lägga oss. x_x

Jao jao.. Nu sitter jag här o dricker lite kaffe och har the River på repeat för att vakna upp lite. Men vad ska man hitta på idag liksom? Anja åker ju sedan, kanske ska ta en titt på det =) Skidåkning är ju roliigt! =)
Men gud så härligt med lov! :) På onsdag ska i alla fall jag och johanna, förhoppningsvis Mikaela & Sofia gå på Dreamgirls =) hihi. Och förhoppningsvis så ligger Karin i och letar Partaj. Hon hade hittat ett i hammarkullen :S eeh, hehe :P

I confess I'm a sinner
I've seen a vision of my life
And I wanna be delivered!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yeey ja ska med på Dreamgirls =D ses på onsda puss

Postat av: Autoblue

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-01-13 @ 14:36:49
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback