Utmaning.

Har blivit utamanad av Johanna och jag ska skriva tre konstiga saker jag gör.. Svårt att komma på nått.. men jag skall försöka! ;D

1.  Besatt. Jag blir alltid besatt i mina band jag lyssnar på för tillfället.. Blir galen helt enkelt. i 8:an var det Good Charlotte.. Det har vart SImple Plan, för ett tags sedan var det Panic! At the Disco.. Och speciellt blir jag besatt av sångaren, eller i alla fall den snygge av dom..! Kollar upp bilder o all shit..  hahah.. Löjligt.. men så är det.

2. Jag tar alltid upp busskortet i tid. Eller i tid.. jag tar upp det när jag kommer till busshållplatsen. Jag måste bara ha den nära när bussen kommer. Så nu mera har jag den i fickan så jag snabbt kan ta upp den. Inte i plånboken som förut. Lina av några stör sig på detta. haha, men det är en sorts av tvångtanke! Galet..

3. Jag kan inte sova eller ligga i soffan utan en filt på mig. Det är helt omöjligt. Det är så himla obekvämt utan en. Så filt/täcke är ett måste! Och så har jag lite problem med att sitta upp i soffan, i alla fall hemma.. när jag kolla på TV o sådant..

Nu utmanar jag Lina, Linda & Emma.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha vadå tar upp busskortet i tid?? du har upp det 15 min innan bussen kommer det är överdrivet hahaha

Postat av: Johanna

Glöm inte westlife i sjuan! moahah

2007-03-01 @ 17:22:50
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Johanna! :P

2007-03-01 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback