One night stand, yeah.

När jag har brist på överskrifter tar jag från låtar. Kanske ni har märkt? xD  hehe.

Är lite trött idag, satt uppe länge igår.. :P Satt och snackade med Sandra, en barndomskompis! =) Det var kul och snacka lite med henne :) Shit var längesedan det var hon flyttade nu :S Äuh, tiden går fort..  Snackade lite om trampebils racen vi hade :D haha. Roliga minnen!

Vad ska man hitta på idag då? :S Jo, det är ju träning ikväll! Frölunda spelar med, har ju biljetter, men det blir inget av eftersom att träningarna förstör allt! iih >.<
 
Sedan är jag desperat efter lite löööve ^^ Woho, alla har kille, ja alla har kille utom jag! :O Börjar kännas lite hopplöst, men som Sandra sa, när du minst anar det! haha, jag HOPPAS! :P

Orkar inte skriva idag, kanske kommer lite ikväll! ;P hehe. Puss&Hej.

Kommentarer
Postat av: elin

puss och hej!

Postat av: elin

opps!

fel inte .se.se

2007-02-13 @ 18:56:56
URL: http://ellenssida.blogg.se
Postat av: Raymondmona

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2008-10-13 @ 11:35:43
URL: http://raymondmona.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback