One night only.

Hm, jag är ganska smått imponerad och avundsjuk på Jennifer Hudson. Inte bara på hennes röst. Utan liksom på allt. Hon söker in till idol för att kanske finna turen att bli sångerska. Yey, hon vinner inte. Men henne lär folket aldrig glömma, jag menar VILKEN RÖST!  Nej, men jaha. Så får hon en roll i Dreamgirls som blev en riktigt höjdare! Hon blir nominerad till bästa biroll! Jag har i alla fall inte sett henne i någon annan film? Rätta mig om jag har fel. Så nu går jag runt och lyssnar på de här låtarna från filmen som har satt sig på hjärnan! Hon har deffinitivt lyckats enligt mig! Gillar vädigt mycket! ;D


Sedan vill jag bara lägg in en grej som inte hör till saken. Är killar idioter på riktigt? Vissa är fan helt jävla otroliga. Och vrickade. Just detta är skrattretande. På något sätt anade jag detta någonstans i huvudet. Jag har lust att skriva massa dumma och fula ord, men det är inte så bra kanske. ´Dra åt helvete i alla fall.  Lina, nästa gång du känner att det, dela med dig lite av ditt varningssystem ;) hahaha. Mitt SUCKS!

Ha en god natt. I morgon är det skkola igen x'(

Kommentarer
Postat av: Johanna

nope hennes första film, grymt! Ja vet, killar e svin..fast inte alla :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback